سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

 جونم براتون بگم
شما زمانی میتونید مدعی سلامتی گوارشی و درون خود باشید که وقتی (گلاب به روتون) تشریف میبرید دستشوئی بعد از اتمام عنایات خود اگر کسی پشت سر شما اومد توی توالت نفهمه کسی اینجا بوده.: مادر تمام بیماری ها یبوست هستش که توی طب سنتی به آن ام الامراض میگویند . این مشکل توی ایران به خاطر سیستم غلط تغذیه و خورد و خوراک ما ایرانی ها خیلی فراگیر میباشد و خانمها تقریبا" 3 برابر آقایون گرفتار این مشکل هستند .  ولی یادتون باشه وقتی غذا به خاطر یبوست توی روده میماند تمام سموم آن توسط رگهای حاصل از دیواره های خونی روده جذب بدن میشود و هزار و یک مکافات پشت بندش میاد سراغ آدم.

این یعنی اینکه در وضعیت سلامت گوارشی شما هیچکس نباید بویی از توالت منزل شما حس کنه....

در حال حاضر اگر کسی گرفتار این مشکل هستش شب پس از صرف غذا? دو قاشق روغن زیتون خالص یا روغن کنجد (نه از این تجارتی ها که توش هزارتا زهرمار میریزند) صرف کنید و مصرف غذاهای خشک مثل کتلت و گوشت گاو و ... را متوقف کنید...آجیل نخورید.

اگر موقع قضای حاجت این مشکل شما را اذیت میکند بهترین کار این است که دمای آب شیلنگ را به نزدیک 37 درجه سانتیگراد برسونید و بصورت زاویه 90 درجه زیر مقعد قرار داده و با فشار نسبی آب را به درون مقعد روان کنید.

این عامل باعث میشود بصورت مقطعی مشکل قضای حاجت حل شود.

اینم یه نسخه توپ برای از بین بردن یبوست

گل بنفشه 20 گرم - تخم شنبلیله 30 گرم - سنا 25 گرم? و گل پنیرک 20 گرم

یک قاشق غذاخوری با دو لیوان آب کمی جوشانده و قبل از غذا دو استکان میل کنید

بزار یکی دیگه هم بهتون بگم

برگ سنا 30گرم-تخم گشنیز30گرم-گل سرخ40گرم

اینم دم کرده قبل از غذا و حتی توی طول روز هم میتونم استفاده کنیم

به امید سلامتی همتون التماس دعا


[ پنج شنبه 90/5/6 ] [ 10:17 عصر ] [ محمد ستایش ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

محمد ستایش
راز سلامتی و طول عمر و تغذیه سالم را از ما بخواهید سوالات خود را در قسمت نظرات وارد کنید سعی میکنم در اسرع وقت پاسخ بدم همراه:09380890071 ساعت تماس 9-10شب
امکانات وب