سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لینک دوستان

نمک دریا چیست؟

منظور از نمک دریا، نمک طبیعی دریاچه می باشد. برخی معادن، چشمه ها، رودخانه ها و دریاها نیز حاوی نمک طبیعی طعام می باشند، یعنی همان نمکی که در احادیث متعدد استفاده از آن سفارش شده است و مورد نیاز بدن بوده و در طول قرن ها مردم استفاده می کردند و برای هم هدیه می بردند. نکته قابل توجه این که هنوز این نمک ها دست کاری نشده اند.
طبیعت نمک، گرم و خشک و اصلاح کننده غذا می باشد. یعنی غذا را سالم و گند زدایی می کند. رسول خدا  (ص) می فرمایند: قبل و بعد از غذا کمی نمک میل کنید و در روایت چنین آمده است:إن فی الملح شفاء من سبعین داء؛ همانا نمک،موجب شفای هفتاد نوع بیماری است.

از بین نمک های طبیعی قابل استفاده، در حال حاضر نمک برخی از دریاچه های ایران مانند دریاچه ارومیه مورد آزمایش قرار گرفته و بسیار عالی و مناسب در سطح جهانی است.
این نمک تحت عنوان نمک طعام سینا، بسته بندی و از عطاری های مورد تایید در سطح کشور قابل تهیه می باشد. این نمک به صورت طبیعی و به اندازه نیاز بدن حاوی منیزیم، کلسیم، پتاسیم، ید، منگنز و روی (
zink  
) می باشد.حتی زنان باردار، افراد دارای فشار خون بالا، افراد دیابتی و بیماران قلبی نیز می توانند نمک دریا را به راحتی و بدون هیچ مشکلی مصرف کنند.
نمک طعام سینا بر طرف کننده کک و مک، ضد چاقی، ضد ورم و برطرف کننده اخلاط سودا، صفرا و بلغم می باشد.
خوردن مقدار کمی نمک قبل از غذا، باعث می شود میکروب های معده که در بزاق دهان افراد تجمع کرده اند به سرعت از بین بروند و خوردن نمک بعد از غذا باعث می شود غذای باقی مانده لای دندانها موجب خرابی دندان ها نشود.
نمک طعام سینا یک ضد عفونی کننده بسیار مناسب و طبیعی برای سبز یجات است. برای ضدعفونی سبزیجات مقداری نمک را در آب ریخته و برای مدتی سبزیجات را در آن آب قرار دهید.
تذکر :
- نمک های صنعتی به اصطلاح تصفیه شده یا نمک های ید دار موجود در بازار به هیچ وجه مورد تایید نمی باشند و برای بدن مضر می باشند. این نمک ها برای افراد دارای فشار خون بالا یا بیماران، بیش از افراد معمول ضرر دارد.
افراد دارای فشار خون بالا حتی یک عدد پسته شور شده با نمک صنعتی را هم نباید میل کنند، چرا که فشار خونشان را بالا می برد.
ید شیمیایی داخل بعضی از نمک های صنعتی موجود در بازار، بیش از بیست برابر نیاز بدن هست که باعث ایجاد مشکل در افراد می گردد.
- اخیراً نمکی به اسم نمک دریا که نمک صنعتی می باشد در بازار توزیع شده است که مورد تایید ما نمی باشد.

- اگر به نمک سینا دسترسی ندارید، خیلی به دنبال منابع ناشناخته نروید و از منابع شناخته شده ای که سال ها استفاده شده اند و در مناطقی از ایران که هنوز بکر است واقع شده اند (مانند آران کاشان، چشمه های طالقان، فردوس مشهد و  سردشت دزفول نقاطی از سیستان و بلوچستان) استفاده نمایید


[ چهارشنبه 90/5/26 ] [ 12:23 صبح ] [ محمد ستایش ]

ازآیت الله بهجت منقول است که می فرمودند اگر تصمیم دارید در مشهد در ایام زیارتی بیمار نشوید  همواره از ابلیمو در وعده های  غذاییتان استفاده کنید  که خواص پیشگیری دارد.


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 5:4 عصر ] [ محمد ستایش ]

حاج آقا فخر ایشان می فرمودند :آب قم به واسطه آهک و املاحی که دارد باعث بیماریهای مجاری ادراری می شود و قدمای قم برای پیشگیری از آن سوهان قم را درست کردند تا مداوای این امراض گردد.


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 5:3 عصر ] [ محمد ستایش ]

خواص کلم قمری

شیخ ابوالقاسم قمی که از بزرگترین عوامل استقرار شیخ عبدالکریم حایری در قم  و احداث حوزه علمیه

 قم بودند در نصایح اخلاقیشان خطاب به طلاب و اهالی قم می فرمودند:اگر می خواهید در شهر قم بیمار نشوید حتما ممارست بخ خوردن کلم قمری نمایید که در آن خواصی است که باعث بیماری اهل قم

نمی شود.


[ سه شنبه 90/5/25 ] [ 5:2 عصر ] [ محمد ستایش ]

میدونید اسلام دین عجیبیه

توی ماه رمضون که توفیق داریم صبح زود پاشیم بهترین موقعست؟

برای چی ؟

نماز صبح 2رکعته که خوندنش 1دقیقه بیشتر طول نمیکشه

خواندن 2 رکعت نماز شب 1 دقیقه بیشتر طول نمیکشه(مثل نماز صبحه)

میدونید با 1 دقیقه  نماز شب رزق و روزی مادی و معنوی زیاد میشه

سلامتی به انسان داده میشه

زیبا و خوش چهره میشوید

وکلی خواص دیگه

 که توی اینترنت سرچ کنید مطالب بیشتری پیدا خواهید کرد


[ یکشنبه 90/5/23 ] [ 5:19 صبح ] [ محمد ستایش ]

« روایات اهل‌بیت علیهم السلام »

حضرت صادق علیه‌السلام فرمودند: پیغمبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله  عسل را خیلی دوست می‌داشت و فرمود: بر شما باد به دو شفاء، عسل و قرآن.

از امام جعفر صادق علیه السلام : مردم چون مکیدن و خوردن عسل داروئی نخواهند یافت.

پیغمبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله: اگر در چیزی شفاء باشد، در تیغ حجامت و شربت عسل است.

امیرمؤمنان علی علیه‌السلام فرمودند: عسل داروی هر بیماری است، در خود آن هیچ بیماری وجود ندارد، بلغم را کم می‌کند و قلب را جلا میدهد.

امام رضاعلیه‌السلام فرمودند: از جدم رسول‌الله صلی‌الله‌علیه‌و‌آله آمده است که خداوند برکت را در عسل قرار داد و در آن شفاء بیماریهاست وهفتاد پیغمبر «صلوات الله علیهم اجمعین» از آن برکت گرفتند.

امام کاظم علیه‌السلام: عسل را با سیاهدانه بیامیزید و بگذارید کسی که تب دارد از این مخلوط لذیذ 3 انگشت به دهان گذارد، رنج تب از جانش فروخواهد ریخت.

حضرت فرمودند: عسل برای بیماران شفای عاجل و قاطع است.

از حضرت علی علیه‌السلام: پیغمبر صلی‌الله‌علیه‌و‌آله فرمود:‌ 5 چیز فراموشی را بر طرف میکند و به حافظه می افزاید، وبلغم را از بین می‌برد: مسواک، روزه، خواندن قرآن، عسل، کندر.


[ شنبه 90/5/22 ] [ 1:17 صبح ] [ محمد ستایش ]

ماه رمضونه و موقع استجابت دعا چون دست و پای شیطون بسته است و هرچیه خودتی و نفست 
میگن هنگام وزش باد باریدن بارون هنگام اذان گفتن گریه نوزاد قران خواندنبین الطلوعین جاری شدن خطبه عقد و ... دعا مستجاب میشه من میخام بگم درسته که دعا مستجابه و شرایط مهیا ولی باید شرایط خودمون هم در نظر بگیریم لقمه ای که وارد زندگی میشه بسیار مهمه پیامبر اکرم در حدیثی میفرمایند:خوراک خود را پاک و حلال کن تا دعای تو مستجاب شود معراج السعاده ص
 446
از اینجاست که میتونیم به اهمیت و رابطه غذا و دعا و سرنوشت انسانها پی ببریم التماس دعا


[ پنج شنبه 90/5/20 ] [ 2:33 عصر ] [ محمد ستایش ]

هوالشافی

امروز میخام در مورد یکی از مشکلات شایع که معمولا توی مناطق گرم رخ میده صحبت کنم و اون ترک لب هاست

همانطور که میدونید ترک لب بخاطر گرمای کبد هست برای خنک کردن اون میتوند از:ترک لب

عرق کاسنی+عرق شاهتره+عرق اسپرزه استفاده کنید

همچنین توی قانون ابوعلی سینا نوشته یه تیکه پنبه رو اغشته به روغن زیتون کنید و
شب روی نافتون ببندید

خودم برای چند تا از مریضام که انجام دادم جواب گرفتم  


[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 10:47 صبح ] [ محمد ستایش ]

ماه رمضونه و همه دنبال کار خیر هستند چون شیطون دست و پاش بسته شدند
توی کتب طب اسلامی وارد شده که اخلاق خاصی باید بین طبیب و مریض باشه یکی از اونا بحث هزینه ویزیت است که الان توی طب جدید مهمترین مسئله شده در صورتی که توی طب اصیل اسلامی حکیم اصلا برای به قول امروزیها هزینه ویزیت دریافت نمی کنند ما هم بر ان شدیم توی این ماه مبارک هزینه ویزیت خودمون و از حالا به بعد رایگان می کنیم تا گامی در جهت اسلامی تر کردن طب کرده باشیم و دیگر کسی دغدغه ای بجز مریضی خودشون نداشته باشند

ساعات کاری ما توی ماه رمضون صبحها از 9تا13 و عصر 6.30تا8.30 یعنی تا اذان هستم

 مارو از دعای خیرتون فراموش نکنید خدمتگذار شما محمد ستایش 

همراه:09358544626


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 1:4 عصر ] [ محمد ستایش ]

 جونم براتون بگم
شما زمانی میتونید مدعی سلامتی گوارشی و درون خود باشید که وقتی (گلاب به روتون) تشریف میبرید دستشوئی بعد از اتمام عنایات خود اگر کسی پشت سر شما اومد توی توالت نفهمه کسی اینجا بوده.: مادر تمام بیماری ها یبوست هستش که توی طب سنتی به آن ام الامراض میگویند . این مشکل توی ایران به خاطر سیستم غلط تغذیه و خورد و خوراک ما ایرانی ها خیلی فراگیر میباشد و خانمها تقریبا" 3 برابر آقایون گرفتار این مشکل هستند .  ولی یادتون باشه وقتی غذا به خاطر یبوست توی روده میماند تمام سموم آن توسط رگهای حاصل از دیواره های خونی روده جذب بدن میشود و هزار و یک مکافات پشت بندش میاد سراغ آدم.

این یعنی اینکه در وضعیت سلامت گوارشی شما هیچکس نباید بویی از توالت منزل شما حس کنه....

در حال حاضر اگر کسی گرفتار این مشکل هستش شب پس از صرف غذا? دو قاشق روغن زیتون خالص یا روغن کنجد (نه از این تجارتی ها که توش هزارتا زهرمار میریزند) صرف کنید و مصرف غذاهای خشک مثل کتلت و گوشت گاو و ... را متوقف کنید...آجیل نخورید.

اگر موقع قضای حاجت این مشکل شما را اذیت میکند بهترین کار این است که دمای آب شیلنگ را به نزدیک 37 درجه سانتیگراد برسونید و بصورت زاویه 90 درجه زیر مقعد قرار داده و با فشار نسبی آب را به درون مقعد روان کنید.

این عامل باعث میشود بصورت مقطعی مشکل قضای حاجت حل شود.

اینم یه نسخه توپ برای از بین بردن یبوست

گل بنفشه 20 گرم - تخم شنبلیله 30 گرم - سنا 25 گرم? و گل پنیرک 20 گرم

یک قاشق غذاخوری با دو لیوان آب کمی جوشانده و قبل از غذا دو استکان میل کنید

بزار یکی دیگه هم بهتون بگم

برگ سنا 30گرم-تخم گشنیز30گرم-گل سرخ40گرم

اینم دم کرده قبل از غذا و حتی توی طول روز هم میتونم استفاده کنیم

به امید سلامتی همتون التماس دعا


[ پنج شنبه 90/5/6 ] [ 10:17 عصر ] [ محمد ستایش ]
   1   2      >

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

محمد ستایش
راز سلامتی و طول عمر و تغذیه سالم را از ما بخواهید سوالات خود را در قسمت نظرات وارد کنید سعی میکنم در اسرع وقت پاسخ بدم همراه:09380890071 ساعت تماس 9-10شب
امکانات وب